“EKO SIÓDEMKA” z siedzibą w Krotoszynie
Adresy punktów zbierania odpadów folii, sznurka oraz opon, powstających w gospodarstwach rolnych
Zgodnie z art. 3 ust.2 pkt 9) lit.f) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010) „2.Gminy zapewniają czystość i porządek na swoim terenie i tworzą warunki niezbędne do ich utrzymania, a w szczególności:
- udostępniają na stronie internetowej urzędu gminy oraz w sposób zwyczajowo przyjęty informacje o:
- adresach punktów zbierania odpadów folii, sznurka oraz opon, powstających w gospodarstwach rolnych lub zakładów przetwarzania takich odpadów, jeżeli na obszarze gminy są położone gospodarstwa rolne;”.
W związku z powyższym Związek przedstawia wykaz firm z terenu powiatu krotoszyńskiego, które posiadają zezwolenie na zbieranie odpadów o kodach:
02 01 04 - Odpady tworzyw sztucznych (z wyłączeniem opakowań)
16 01 03 - Zużyte opony
L.p. | Nazwa firmy | Zbierany kod odpadu |
---|---|---|
1 | P.H. Stalkur Justyna Kurganiak, ul. Grudzielskiego 70, 63-700 Krotoszyn | 16 01 03 |
2 | Syloplast Recykling S. Namyślak-Nowaczyk, ul. Spokojna 10, 63-714 Tomnice | 16 01 03 |
3 | P.H.U.T. "EP,a" Edmund Pestka, ul. Owocowa 1, 63-700 Krotoszyn | 16 01 03 |
4 |
Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta EKO Sp. z o.o., ul. Zjazd 23, 62-800 Kalisz |
16 01 03 |
5 |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z Sp. z o.o., ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn |
16 01 03 |
6 | Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Janmar - January Bella, ul. Bolewskiego 93, 63-700 Krotoszyn | 02 01 04 |
7 |
P.H.U. Fido-Plast Rafał Szczegóra, ul. Polna 4, 63-700 Konarzew |
02 01 04 |
8 |
"Surtex" Robert Buliński, ul. Bp. M. Kozala 2, 63-700 Krotoszyn |
02 01 04 |
9 |
FUH Olstal Szymon Kowal, ul. Klasztorna 57, 63-720 Koźmin Wielkopolski |
02 01 04 |
10 |
F.U.H. JAGA Mirosław Udzik, ul. Klasztorna 57, 63-720 Koźmin Wielkopolski |
02 01 04 |
11 |
FOL-MIX Maciej Grzegorek, ul. Krotoszyńska 223, Lutogniew, 63-700 Krotoszyn |
02 01 04 16 01 03 |
12 |
Wachowiak Bartosz - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, ul. Sportowa 6, 63-930 Jutrosin |
02 01 04 16 01 03 |
13 |
P.H.P.U. “ROLBUD” Michał Michalak, Lubomierz 3, 63-300 Pleszew |
02 01 04 16 01 03 |
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.
Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.
Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".
W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.
Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.
W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.
Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Umożliwiają Serwisowi zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie Serwisu, np. preferowany język lub region w którym znajduje się Użytkownik.
Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).